23 lipca 2012

Skrillex i Ellie Goulding, galeria












Obiecałam sobie codzienne posty na tym blogu coby nie podupadł. Z uwagi na totalny brak czasu łapcie Ellie Goulding i Skrillex razem na zdjęciach dodam że parą są od jesieni 2011 bodajże ale oficjalnie od zimy bieżącego roku cytując:
'- Wyszukałem ją w sieci i wysłałem jej maila, w którym napisałem, że uwielbiam jej muzykę - opowiada Skrillex. - Zaczęliśmy pisać do siebie SMS-y i rozmawiać przez telefon. Potem Ellie przyleciała na jakiś czas do Nowego Jorku, a po drodze zahaczyła o Memphis, aby spędzić ze mną kilka dni. Kocham ją. To moja dziewczyna.'

Stwierdzam że lepsza będzie bardziej rozbudowana biografia Sonny'eg więc sobie jeszcze poczekacie. :)

16 komentarzy:

  1. hejt nie lubie jej

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kocham ją. To moja dziewczyna" Nie wiem jak to skomentować, po prostu szok... Ryczeć mi się chce!!!!!!!!!!!!""

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam jak się dowiedziałam

      Usuń
    2. U mnie było to samo :'(

      Usuń
    3. Nom, ja chciałabym z nim chodzić <3 :DD

      Usuń
    4. Marzenie każdej z nas<3

      Usuń
  3. boze ona jest taka brzydka , a niech ja szlak trafi

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzydka nie jest ; D Moim zdaniem średnia. Ważne ,że skrillex jest szczęśliwy jako jego fanka też jestem szczęśliwa ; 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym być na jej miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciaała i to bardzo <33 ;)

      Usuń
  6. Jak możecie ją hejtować ? Jest piekna , ale pewnie większość z was się cieszy , że zerwali . Ja płakałam gdy sie o tym dowiedziala, : ' /

    OdpowiedzUsuń
  7. ellie to pusta blondi . nie lubie jej . Bardzo dobrze że zerwali !

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze jest szczescie skrillexa.

    OdpowiedzUsuń
  9. 41 year old Business Systems Development Analyst Nikolas Shadfourth, hailing from Le Gardeur enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Sand art. Took a trip to Historic Centre of Salvador de Bahia and drives a Caravan. moje zrodla

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...