5 sierpnia 2012

Skrillex kiedyś / Sonny Moore i Emily Gauthreaux

Jutro Kolejna część wywiadu ze Skrillexem, a dzisiaj notatka z przeszłości, czyli galeria sonny i jego dziewczyna Emily za czasów From First to Last.. 'Emily' to jakże przewrotny tytuł piosenki FFTL napisanej przez Skrillexa o Gauthreaux.. Cytując:
'I hope it's something worth the waiting
'Cause it's the only time that I ever feel real
Thunder storms could never stop me
'Cause there's no one in the world like Emily'
I oczywiście dokumentacja:







3 komentarze:

  1. Łohoho, Skrillex jeszcze w krótkich włosach. c: Ale trzeba przyznać, że ładnie razem się prezentują. ;)
    Ogółem to jestem wielką fanką Skrillexa, więc byłoby mi bardzo miło, gdybyś informowała mnie o nowych wpisach na tym blogu. :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie: www.on-our-way-united.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. TO JEST ELLIE NIE PODOBNA

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem wielką fanką Skrillex'a razem z moim chłopakiem ;***
    Ja też bym prosiła o informowanie mnie o nowych wpisach na blogu
    Pozdrawiam gorąco Anonimek*.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...