18 listopada 2012

Informacje 18.11.12

*Witam! Czy macie jakieś pomysły na ulepszenie strony? Jakieś konkretne artykuły? Zajmuję się od długiego czasu jego rodziną, ale to trudny temat! Post ten służy do komentowania - liczymy na waszą pomoc abyśmy ciągle utrzymywali piękno naszego bloga! Proszę dodawać komentarze!

*Dodam jeszcze, że już jutro dodam part 4 Przeglądu Twitta (Miałem dodać dziś ale jak zwykle Ellie się rozpisała a ból głowy mnie wykańcza, proszę o wyrozumiałość). Mam już gotowego RoadHoga,Skrillexa i kawałek OWSLY, ale spokojnie, jutro wszystko będzie na bierząco!

*Nie wiem czy oglądaliście ale podrzucam link do RE:GENERATION:
http://www.youtube.com/watch?v=f_4UQWZmfwg

Edit Zoorabbis: postu przedstawiającego cały projekt Re:Generation możecie spodziewać się w tym tygodniu. Nadal macie ochotę czytać przeglądy twitterów?

11 komentarzy:

  1. Cudowny filmik ! ♥ Może troszkę urozmaicona galeria ; )? NIE WIEM WSZYSTKO JEST WSPANIAŁE

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądy twitterów mogą być, ale ja tak sama sprawdzam twitter skrillex`sa i elli ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z niecierpliwością czekam na notkę o ubraniach i o rodzinie :3
    Przegląd twittera może być tylko strasznie męczące jest czytanie go :/ może lepiej byłoby wybierać naistotniejsze rzeczy? No nie wiem, taka moja sugestia :D
    http://www.entertainmedaily.com/2012/01/getting-to-know-skrillex/ jako iż nie mówię zbyt dobrze po angielsku, mam pytanie : czy te rzeczy które piszą tam o Sonnym to prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autor na początku wspomina że to są 'fakty', nie ma w nich nawet ziarnka prawdy :D

      Usuń
  4. Przegląd twittera, jak najbardziej;) Choć też sama sprawdzam ich wpisy, ale nie wszyscy maja twittera, więc myślę, że jest to przydatne:) Ja już po prostu nie mogę się doczekać notatki o rodzinie, bo nic nie wiem na ten rozdział z zycia skrillexa...Moim zdaniem blog jest świetny!;D
    Może dodacie coś o starym zespole Sonny'ego From First To Last... chodzi mi tu szczególnie o tłumaczenia tekstów piosenek, bo nigdzie nie moge tego znaleźć a sama nie będę tłumaczyć bo aż tak świetna nie jestem z angielskiego niestety:(
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.entertainmedaily.com/2012/01/getting-to-know-skrillex/ Tez chciałam spytać czy to prawda??? chodzi mi tu o imię DONALD? Wiem, że skrillex jest adoptowany więc...???:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autor na początku wspomina że to są 'fakty', nie ma w nich nawet ziarnka prawdy :D

      Usuń
  6. A ja mam pomysł na jeden z tematów, o zamieszaniu wywołanego przez fake'owe konto na yt: 'TheOfficalSkrillex' na temat raka płuc Skrillexa (o ile słyszałaś) i wyjaśnieniu tego przez Skrillexa. :) Skrillex potem tłumaczył wszystko na twitterze, że to wszystko fake, ale myślę, że fajnie byłoby stworzyć o tym notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dość stara sprawa, więc nie ma sensu tego odgrzewać

      Usuń
    2. Jak sądzisz. ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...