18 grudnia 2012

Bells - co to jest?

Po odejściu z From First to Last, Sonny postanowił rozpocząć karierę solową. Wszyscy znamy jego Gypsyhook EP, jednak to nie jedyny jego samodzielny album. Pracował nad pierwszą płytą LP, która miała nosić nazwę Bells. Niestety, wytwórnia Atlantic, gdzie kontrakt podpisał Sonny, nie zgodziła się wydać tegoż krążka, przez co rozpoczął swoją działalność na scenie muzyki elektronicznej jako Skrillex. Jest to bardzo niefortunne, gdyż, zdaniem wielu, w tym moim, piosenki z tego krążka są genialne i z powodzeniem byłyby na szczytach list przebojów. Sonny rozpoczął pracę nad płytą jeszcze przed Gypsyhook, na koncertach śpiewał piosenki z Bells i okazjonalnie rozdawał ludziom płyty z nagraniami tychże piosenek (tak zwane Baby Blue Envelopes). Po Gypsyhook EP nagrał w studiu nowe wersje piosenek, które miały znaleźć się na płycie Bells w roku 2009.

Z nieoficjalnego źródła wiadomo mi, że w marcu 2013 roku wytwórnia Atlantic traci prawa autorskie do albumu, a on sam zostanie wydany w The Nest. Do tego czasu wszelka dystrybucja piosenek z krążka jest nielegalna, a wszelkie kopie, bądź urywki, są systematycznie usuwane z internetu. Wyjątkami są następujące piosenki: "Lustbug", "Ocean", "Turmoil". Sonny osobiście udostępnił je na swoim profilu MySpace. Jeśli macie chęć przesłuchania - bez problemu znajdziecie je na YouTube.

Mam jednak 'prezent' dla fanów tego bloga, przygotowałem krótkie demo z urywkami piosenek, które być może usłyszycie w marcu : )
Nie mam upoważnienia, by wysłać komukolwiek którąkolwiek z piosenek, które w nim umieściłem (z wyjątkiem tych, które podałem powyżej). Te fragmenty niestety muszą wam wystarczyć. Jest szansa, że natkniecie się na którąś z nich, lecz nie usłyszycie więcej, niż jest tutaj, a nie uśmiecha mi się płacić kary za dystrybucję :)

W każdym razie, oto przegląd:


(tak w ogóle, to jestem tu nowy, cześć :) )

40 komentarzy:

  1. Hej Inathis;D Fajnie, że jesteś, życzę powodzenia!:] Na samym początku dodałeś świetny wpis, sama nie mogę się już doczekać, kiedy Bells zostanie wydany w The Nest( jeśli w ogóle zostanie wydany) :)
    Oczywiście the piosenki: Lustbug ,Ocean i Turmoil są świetne! Słyszałeś piosenkę ,, No mercy only violence ''? Świetna jest moim zdaniem i ten tekst, musisz sam usłyszeć... tylko szkoda, że słabo słychać wokal, ale ścieżka dźwiękowa najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! :)
    Jasne, że słyszałem, ale szczerze, to remix 'No Mercy Only Violence' średnio mi podchodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie z nich kojarze, ale jedno mnie dziwi- skad Ci ludzie znajduja Unreleasedy? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby można było je tak po prostu znaleźć, to mieliby je wszyscy, pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, co za nazwy podałeś? Te 'Wyjątki'? Przecierz tam jest też Body,Ecstasy (i coś tam ale zapomniałem)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podałem żadnych nazw. Turmoil, Ocean i Lustbug można spokojnie znaleźć i pobrać. Nie ma tu żadnego tracka z nazwą "Body, Ecstasy"

    OdpowiedzUsuń
  7. Aa, dopiero teraz zrozumiałem sens tego komentarza. Napisałem w newsie, że te 3 piosenki można znaleźć i były one wydane na profilu MySpace, więc nie zaliczają się do "unreleased". W tym przeglądzie jest więcej piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy Bells zostanie wydane na fizycznym krążku, czy tylko jako pliki mp3. Jeżeli jako mp3 to porażka, przynajmniej jakieś promo CD by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli już, to tylko w formie mp3 i wav.

    OdpowiedzUsuń
  10. W mp3 już mam. Przydałby się krążek.

    OdpowiedzUsuń
  11. W mp3 masz właśnie promo utwory w dosyć słabej jakości (192kbps), bo tylko taka forma 'Bells' została rozprzestrzeniona. Jest to właśnie "Baby Blue Envelopes" z 2007 roku.

    A poprawne Bells jako takie nie zostanie nigdy wydane, poszczególne utwory mogą tylko pojawić się w The Nest.

    OdpowiedzUsuń
  12. "A poprawne Bells jako takie nie zostanie nigdy wydane"

    A czym się różni to "poprawne" Bells od tego rozpowszechnionego w sieci?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkim. To "Bells", które jest rozprzestrzenione to pliki z płytki, którą rozdawał Sonny w 2007/2008 roku na koncertach. Są amatorsko nagrane (na pewno większość) i różnią się diametralnie od piosenek, które miały być wydane w Atlantic. (no i w pełnoprawnym Bells było więcej utworów) Na przykład piosenka z tytułem "Mortl (albo Leopold)" została całkiem porzucona, a tekst z niej Sonny śpiewa w Ocean. To tylko luźny przykład, wszystko jest dosyć bardziej złożone, nie chce mi się pisać długiego wywodu ;D

    Po prostu to tak jakby napisać piosenkę, nagrać byle jakim sprzętem DEMO, porozsyłać znajomym, a za rok/dwa podpisać kontrakt z wytwórnią i stworzyć i zaśpiewać te piosenki (i o wiele więcej) na nowo w profesjonalnym studiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. OK. Już wszystko wiem. Dzięki za wyjaśnienie. Nie wiedziałem że istnieje jakaś bardziej profesjonalna wersja Bells.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skomplikowane to wszystko...Moim zdaniem Sonny powinien coś z tym zrobić, bo fajne nuty kiedyś zrobił, a teraz ślad po tym zniknie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, powinien, ale tak zostało niestety. Tak a propo, zerknąłem na Twój blog i track "Rampage" nie jest Skrillexa :)
      Oryginał: http://www.youtube.com/watch?v=-hpHnbePh5A

      Usuń
    2. Aha, dzięki;D Dobrze wiedzieć:) W necie roi się od podrób xD Ale kawałek i tak mi się podoba:)

      Usuń
  16. Z jednej strony szkoda że Atlantic nie wydał tego krążka, bo są to naprawdę bardzo dobre kawałki, w bardzo dobrym stylu. Z drugiej strony bardzo możliwe że gdyby to wydali wtedy, to dzisiaj nie było by Skrillex'a, tylko nagrywałby jako "Sonny Moore" i nie byłoby SMANS, i MMAS, i Bangarang, i nie byłoby "My name is Skrillex" tylko "My name is Sonny Moore" ;), i nie wiadomo jak by się potoczyła dalej jego kariera. Jeżeli Bells rzeczywiście zostanie wydane, to będzie MEGA.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, myślę, że byłby Skrillex, tylko nie byłby tak wypromowany jak jest teraz. Sonny tworzył muzykę elektroniczną jako Skrillex jeszcze kiedy był w From First To Last (2005 rok - posiadam jego 2 utwory z tego czasu) :)

      Usuń
  17. "Sonny tworzył muzykę elektroniczną jako Skrillex jeszcze kiedy był w From First To Last"

    Tego nie wiedziałem, myślałem że Skrillex narodził się po nieudanych próbach zaistnienia jako Sonny.

    "posiadam jego 2 utwory z tego czasu) :)"

    Mogę prosić o jakieś info na temat tych utworów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tego nie wiedziałam, że Skrillex tworzył swoją muzykę w From First To LAst... Dobrze wiedzieć i myślę, że jeszcze wielu rzeczy nie wiem, dlatego cieszę się, ze istnieje taki blog jak ten i tacy fani Skrillexa;)

      Usuń
    2. Więcej info podam na konfie Skype, jeśli się odbędzie ;D
      I myślę, że porozdaję wtedy trochę utworów.

      Usuń
  18. Blog jest naprawdę świetny, brawa dla jego autorów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam jeszcze pytanie...
    Widzieliście ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=ml7uQ9lQC7I ??? Co to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam i sie zastanawiam co brał ;_;

      Usuń
  20. Trafiłam na niego milion razy z rożnymi tytułami, Moore łapał dziwne fazy za czasów fftl, oficjalnie utrzymuje, że twardych narkotyków nie brał, po za tym można to też podciągnąć pod jego fascynację kosmitami ;). Sonny wychowywał się w głównej mierze na elektro, Aphex Twin no i był stałym bywalcem 'koncertów' rave.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha...właśnie ja już też sama nie wiem z tymi narkotykami:/ Mam nadzieję, że to co mówi Sonny jest prawdą... wystarczy, że pali papierosy jak najęty^^ Fascynacja kosmitami? On sam jest jednym wielkim kochanym kosmitą haha ;D

      Usuń
  21. WOW! Ile komentarzy :P Chyba rekord :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog się rozkręca, przydałoby się dobre forum o Skrilu. Czy autorzy bloga nie myśleli o zrobieniu takiego forum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forum jest i ma się dobrze xD Po prawej nad 'Connection' link :)

      Usuń
  23. No i rzeczywiście, jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forum faktycznie ma się dobrze, ale mimo wszytko ktoś mógłby tam czasami napisać, bo ja sama ze sobą gadać to mogę na co dzień więc zachęcam was ziomeczki do jakichś wypowiedzi- czujcie się jak w domu :D

      Usuń
  25. znam kazdy utwór ;3 ale nie pamietam tytułów grr! może mi ktoś napisac?:c

    OdpowiedzUsuń
  26. 1:31!! jak nazywa się ta piosenka?

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwszy track - jaki to tytuł?
    slyszalam ze to ma byc uzyte na jego nowej plycie (ktora miala wyjsc w wakacje ale coz) i ma sie nazywac "do we really" i jeszcze kiedys widzialam ze na tekstowie tekst do tego byl przy jakiejs innej jego piosence... czy ktos moze mi to wytlumaczyc????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy - Do We Really

      I nie, nie wyjdzie, to stara piosenka, sprzed Scary Monsters and Nice Sprites EP :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...