18 stycznia 2013

Bangarang EP

Macie Bangarang, niedługo dam After Hours i już.  Tymczasem ja jak już mówiłem uzupełniam tą kategorie.
Nowością na blogu będą też jakieś pytania pod postem, jak to zrobiłem ostatnio. Do odpowiadania gorąco zachęcamy.

Bangarang to płyta Sonnyego, wydana na Beatport 23 grudnia 2011 roku,a później już jako płyta ujrzeliśmy ją 27 grudnia tego samego roku. Do Polski doszedł na początku zeszłego roku. Zapowiedziana została za pośrednictwem Twittera 12 grudnia 2011 roku. Płyta jest jakby promo Mothership Tour'u. To najpopularniejszy krążek DJ'a, jedyny wydany w Polsce. Warto dodać, że może być kolejnym źródłem kolejnego Grammy dla Sonnyego, ponieważ została nominowana, wraz z tytułową piosenką, która zdobyła jednakową popularność, bo leciała w mainstreamowych stacjach radiowych typu ESKA FM. W Nowej Zelandii Bangarang zdobyła status złotej płyty.

1.Right In-Skrillex (3:00)
2.Bangarang-Skrillex ft. Sirah (3:35) -SINGIEL-
3.Breakn'A Sweat-Skrillex & Doors (5:02) -SINGIEL-
4.The Devil's Den-Skrillex & Wolfgang Gartner (4:53)
5. Right On Time-Skrillex,Kill The Noise & 12thPlanet (4:05)
6.Kyoto-Skrillex ft. Sirah (3:21)
7.Summit-Skrillex ft. Ellie Goulding (6:14)
W wersji iTunes jeszcze:
8.Skrillex Orchestral Suite-Varien (6:55) -DELUXE-

Right In

Bangarang

Breakn'A Sweat

Devil's Den

Right On Time

Kyoto

Summit

Skrillex Orchestral Suite




 Stylizujecie się na Skrillexa? Uczciliście jakoś urodziny Sonnyego? Macie w swoich kolekcjach jakieś płyty Moore'a?

29 komentarzy:

  1. skrillex jest beznadzienjy tak jak ta jego cała 'muzyka'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co wchodzisz na blog o jego tematyce?

      Usuń
    2. żeby zobacyzc jaki jest żałosny

      Usuń
    3. Ciekawi mnie czego ty słuchasz, z resztą nie ważne. Nie będe się kłócił z jakimś nietolerancyjnym gimbusem >.<

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Dawno już gimbaze skończylem za to ciekawy jestem ile ty masz lat, kozak si e znalazl

      Usuń
    6. Racja jestem młody, ale jak widać dojrzalszy. Nudzi Ci się?

      Usuń
  2. Kolejny jakiś 'figo-fago' podskakuje. Bohater wielki ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Foooooley daj sobie spokój, nie ma sensu prowadzić konwersację z takim kimś, nie rozumiem po co człowiek wchodzi na bloga kogoś, kogo nie lubi, żenada!
    A co do wpisu: na urodziny skrillexa zorganizowałam wydarzenie na fb.com związane z tym wydarzeniem:) Bardzo się zaangażowałam:) Koleżanki w szkole mówią na mnie tu cytuję: ''Szkrillexik'', bo mam świra na jego punkcie:] Płyty nie mam żadnej niestety...mam wszystkie nuty w formie pobranej z neta. Uwielbiam oglądać i słuchać koncertów Skrillexa np. na tommorowlandzie itp.
    Rzeczywiście Bangarang jest najbardziej popularny, przynajmniej w Polsce... jak idę ulicą to jeszcze nigdy nie słyszałam, żeby ktoś słuchał Scary monsters and nice sprites, tylko zawsze Bangarang, ale to i tak plus:) Cieszę sie jak głupia, gdy słyszę na ulicy muzykę Sonny' ego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denerwują mnie tacy ludzie. Tak wiem, dołączyłem ;) W rynku, we Wrocku, na sylwka leciała premiera top 50 klubowe od RMF Maxxx, jak puścili Bangarang, to jako jedyny zacząłem drzeć mordę 'ŁI RAŁDI!!! BENGERENG' i tak ludzie sie na mnie gapią. Racja, szczęście jest gwarantowane XD A stylizujesz się wyglądem na Skrillexa? :) I kup sobie jakąś płytkę :) Bangarang w miarę łatwo dostać, i tanio! Ze SMANS już trudniej, ale da się. No i uważaj na resztę, bo krążą fake'i!!!

      Usuń
    2. Dzięki, że dołączyłeś:) Zamierzam kupić Bangarang bo jest w moim empiku, normalnie zrobiłam zdjęcie tej płyty w sklepie, sprzedawcy gapili się na mnie jak na nienormalną, wiem, że takich rzeczy nie wolno robić itd. ale co tam, liczy się Skrillex;D Hmmm...czy stylizuję się na Skrillexa? Trochę tak, ale nie zamierzam być jego marną kopią:) Mam podobne okulary i też uwielbiam ubierać się na czarno:) Nigdy nie zgolę włosów, nawet odrobiny. Ok, Skrillex wygląda w takiej fryzurze świetnie, ale ja nie za bardzo:) Aha i jestem kilka centymetrów od niego wyższa:) Mam jesczze pytanko, może głupie, ale już od dawna mnie to interesuje: Czy Sonny ma wadę wzroku? jestem świadoma tego, że te okulary to tylko image, a może jednak nie?:)

      Usuń
    3. E coś Ty... dziewczyny ze zgolonym bokiem wyglądają bardzo ładnie ;D

      Sonny nie ma wady wzroku, spytałem o to Bobby'ego :)

      Usuń
    4. Haha czyli mam zgolić?:) To dobrze, że nie ma wady wzroku:)

      Usuń
    5. Twój wybór, ja tylko mówię, że moim zdaniem to dobra rzecz xD

      Usuń
    6. Rozumiem:) A ty Inathis? Stylizujesz sie na Skrillexa?;D

      Usuń
    7. Niee, w żaden sposób, jak na razie :P

      Usuń
    8. Mam Skrillexowe okulary, ale ja noszę je bo mam wadę, oprócz tego kilka identycznych koszulek i gwizdek xd

      Usuń
    9. Zoorabbis ja też mam wadę wzroku:)A jaką masz dokładnie? Plusy czy minusy?:)

      Usuń
    10. Ja właśnie poznałam Skrillexa przez to, że chłopcy w mojej klasie mowili, że jestem do Niego podobna XD I potem zaczęłam interesować się Jego osobą, słuchać Jego muzyki itd. No i tak zostało, do tej pory kumple chodzą za mną i gadają coś w stylu "Maszapuj da plejsa!" XD Beka.

      Usuń
  4. Na urodziny Skrillexa wypiłem browara za jego zdrowie ;)

    To prawda krążą fejki (a dokładnie jeden fejk) Skrillexa. Jest to płyta: "Skrillex - Greatest Hits & Remixes", która została wydana jedynie na rynek Rosyjski, przez wytwórnie 'Star Mark', która zajmuje się wypuszczaniem głównie płyt 'Greatest Hits' (unofficjal) różnych wykonawców. Płyta jest zrobiona profesjonalnie w opakowaniu typu 'digipack'(2CD).

    Link do płyty:
    http://articulo.mercadolibre.com.ar/MLA-444663266-skrillex-greatest-hits-remixes-2-cd-nuevo-digipack-_JM

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się fajna rozmowa utoczyła :) Zauważyłem też pytanie do Inathisa, czyli jednego z adminów, i natchnęło mnie coś takiego: Może wy macie jakieś pytanie do naszej załogi? Mnie, Inathisa albo naszej admince, Zorabbis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok:) To ja mam pytanie do wszystkich adminów:) W jakim wieku jesteście i od jak dawna słuchacie Skrillexa?;D

      Usuń
    2. ja mam 17 i słucham Go 3 lata :)
      może nie długo i może nie szaleje za jego muzyką, ale jak ktoś mi ktoś puści jego piosenkę to moge normalnie po ścianach latać taki bas :D

      Usuń
  6. Posluchajcie sobie tej wersji Devil's Den... forever unreleased :(

    http://www.youtube.com/watch?v=DsuYcCnxp_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, znam to. Słyszałam dopiero po tym jak Skrillex wydał Bangarang EP, ale kurde.. szczerze, to ta wersja też nieźle wymiata.

      Usuń
  7. bangarang juz dawno siedzi u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ci co lubią Skrillex'a i jego muzykę to tu wchodzą, a jeżeli komuś się coś nie podoba, (może niegrzecznie) ale proszę wypierdalać, bo to nie ma sensu jak tu siedzicie i piszecie jaki On jest żałosny, a na chuj nam to wiedzieć, ty masz soje zdanie my mamy swoje :) Pozdrowienia ze śląska ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Do you need Personal Loan?
    Business Cash Loan?
    Unsecured Loan
    Fast and Simple Loan?
    Quick Application Process?
    Approvals within 24-72 Hours?
    No Hidden Fees Loan?
    Funding in less than 1 Week?
    Get unsecured working capital?
    Email:(greenlightcapitalcorporation@gmail.com)


    Application Form:
    =================
    Full Name:................
    Loan Amount Needed:.
    Purpose of loan:.......
    Loan Duration:..
    Gender:.............
    Marital status:....
    Location:..........
    Home Address:..
    City:............
    Country:......
    Phone:..........
    Mobile / Cell:....
    Occupation:......
    Monthly Income:....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...