3 stycznia 2013

Nowe EP/ Leaving

Pisząc ten post jestem totalnie w szoku.
Tyle obietnic, tyle zapowiedzi, a i tak nic nowego od Skrillexa nie wypłynęło przez bardzo długi czas (Make it Bun Dem moim zdaniem jest trochę "overrated")

Na The Nest od jakiegoś czasu było odliczanie do "czegoś". Po zakończeniu odliczania pojawiało się zdjęcie kotka :)

Aż tu nagle, na The Nest pojawił się obrazek z napisem "Skrillex" "Leaving".
Okazało się, że to EP przygotowane specjalnie dla Nest. Gdy to ujrzałem, najpierw nie dowierzałem, a w następnym ułamku sekundy zacząłem pobierać :D

Sonny dorzucił taką notkę:

"First of all, I want to thank you so much for supporting the Nest. This is not about changing the music industry now, it's about supporting great and forward thinking tools like Drip.Fm to connect us on a more personal level. The fact that we have a direct way to give you guys content without any of the red tape that the normal distribution mediums have makes it really easy fun for us and gives us a new platform to be creative and spontaneous. We hope you know that we put a great effort into providing awesome stuff straight to you. Here are some songs that I put together for an EP that came together last minute. Scary Bolly Dub is a song I've been playing in my sets for a while. I use it more as a DJ tool, but I wanted you guys to have it. The Reason and Leaving came together last minute. I made Leaving in my hotel room in Mexico and just finished The Reason an hour ago in my hotel room in Miami. I guess it's just kind of a reflection of how I'm feeling right now. Hope you guys enjoy these quality WAVS.

Sincerely,
Sonny Moore"


Oznacza to:

"Chciałbym podziękować za wspieranie the Nest. Nie chodzi o zmienianie rynku muzycznego, lecz o wspieranie świetnych i myślących przyszłościowo narzędzi, takich jak Drip.Fm, by łączyły nas na nowym poziomie osobistym. Fakt, że możemy w bezpośredni sposób dzielić się z wami plikami, bez żadnej 'czerwonej taśmy' (?), którą zwykłe media mają, sprawia nam wielką frajdę i daję nową platformę do dostarczania wam świetnych rzeczy prosto w wasze ręce. Oto parę piosenek, które złączyłem w EP, które powstało w ostatnim momencie. Scary Bolly Dub to piosenka, którą grałem w przez jakiś czas w moich setach. Używam ją bardziej jako narzędzie DJ'skie, ale chciałbym, żebyście ją mieli. The Reason i Leaving powstały w ostatnim momencie. Leaving stworzyłem w moim pokoju hotelowym w Meksyku, a The Reason skończyłem godzinę temu w pokoju hotelowym w Miami. To chyba jakiś rodzaj refleksji, którą właśnie czuję. Mam nadzieję, że spodobają się wam te WAVy." (dla laików - WAV, format pliku muzycznego, który nie jest w żaden sposób skompresowany, przez co plik jest w pełnej jakości, takiej jaką stworzył artysta)



Słucham już tego EP czwarty raz i myślę, że jeszcze chwilę mi to zajmie. Mimo tego, że Scary Bolly Dub miałem już jakiś czas, to pierwszy raz usłyszałem całość :)
The Reason to track, który Sonny puszczał na Streamie, ci którzy go oglądali, skojarzą.

Sonny wrzucił na swój kanał YouTube te 3 piosenki, dzięki czemu możecie je przesłuchać.



60 komentarzy:

  1. fajnie ale nie ma utworu 12:30 - 14:00 z live streamu z nesta :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! Cieszę się jak nie wiem, dzięki za info;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przegląd jutro, a tak to nic nie planujemy, myślę, że jeśli nie będzie żadnych newsów w najbliższym czasie, to najprawdopodobniej będzie przerwa z postami, będą rzadko, no bo co mamy pisać? :)

      Usuń
    2. W tym tygodniu część wywiadu+coś jeszcze odemnie

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz podesłać fotki to się podzielimy nimi w poście ;D

      Usuń
    2. Gdzie to kupiłeś? Na bazarze? xD

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ciekawe, skoro Leaving to nawet nie jest oficjalne EP, tylko 3 tracki wrzucone tip-top dla The Nest XD

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. To fake :) Raczej nielegalny.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Hahahaha, czasami smutno mi z powodu naiwności ludzi, którym inni coś wciskają i to za 15 euro :)

      Wiesz, mam do sprzedania płytkę, którą właśnie wypaliłem, to nowiutka płyta Skrillexa, promo cd, jest tam First of The Year, Scary Monsters i San Diego. Tylko 15 euro.

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. Aha, czyli chcesz wmówić mi, że NIE jest DEBILIZMEM kupowanie płytki, na której wypalone są 3 tracki, które albo ściągnął z The Nest, które Sonny wrzucił tam luzem dla fanów, którzy zakupili subskrypcję, albo użył po prostu plików z wycieku? To nie jest oficjalna EPka, te tracki są darmowe i naprawdę ręka sama pcha mi się na czoło, by zrobić facepalma. Smuci mnie to, że Sonny wpuszcza coś darmowego i ekskluzywnego do swojej sieci dla fanów, którzy zapisali się do The Nest, a inni wykorzystują okazję i sprzedają płytki z tymi nagraniami nieświadomym ludziom. Nie oceniam, bo może i masz wiedzę na temat sprowadzania płytek, ale tutaj się mylisz i to grubo. Nie ma potrzeby najeżdżania na mnie, bo w tej sprawie jestem lepiej poinformowany i tylko się pogrążasz. Przestanę chyba odpisywać na komentarze, bo to bezcelowe.

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    14. W poprzednim komentarzu wyraźnie Ci napisałem, że żadna wytwórnia nie wypuściła takowej płytki z trackami z Leaving EP. Nie musisz mnie uczyć, sam posiadam płyty promocyjne, z tym że na ogół wielcy artyści typu Skrillex, Knife Party etc. nie dają takowych płyt publicznie do kupienia. Zacytuję Cię - "Musisz nabrać trochę ogłady i zrozumieć, że nie zawsze jest tak jak się Tobie wydaje." Otóż nie mówię rzeczy, o których coś mi się wydaje; jeśli nie jestem czegoś pewien, to tego nie mówię.

      Usuń
    15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    16. Hahaha. Szczerze, blisko byłeś ;)

      Usuń
    17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    18. Gimnazjum skończyłem już parę lat temu, a wiesz, nie każdy siedzi na dupie i zgrywa ważniaka. Ale luz, dzięki Tobie stwierdziłem, że nie będę odpisywał już na komentarze, bo naprawdę szkoda czasu. Pozdro.

      Usuń
    19. Momentami tracę wiarę w ludzkość. Drwisz z Inathis'a, że ma wyimaginowanego wujka pracującego w OWSLA, a tymczasem wmawiasz sobie i innym, że sprowadzasz płytę, która w rzeczywistości nie istnieje. Pozostaje mi chyba tylko pogratulować Ci naiwności i iść się pociąć. Peace!

      Usuń
    20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    22. Nie misiu, nie jestem Inathisem i gwarantuje, że zarówno ja jak i on lata dziecięce mamy już dawno za sobą. Masz rację, nie pisz bo tylko się pogrążasz, a mi wydaje się, że Twoja studnia naiwności zdaje się nie mieć dna. Z tego co widzę łykasz wszystko co znajdujesz w internecie. No cóż, Twoja sprawa. Miłego słuchania PROMO CD.

      Usuń
    23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    24. Hahaha, człowieku, właśnie pokazujesz swoją mega inteligencję i "DOJRZAŁOŚĆ". Typowy polaczek, kurwa, zawisły, agresywny i zawsze ma rację, a inni są źli. Ja Ci wcale nie bronię kupować czego dusza pragnie, ale nie wprowadzaj ludzi w błąd, proszę Cię. Do tej pory myślałem, że to będzie wymiana zdań chociaż na poziomie, ale widocznie się myliłem.

      Usuń
    25. Po pierwsze synku, nie wystosowałem wcześniej żadnej obelgi w Twoja stronę, nawet zaimki osobowe rozpoczynałem z dużej litery, więc za przeproszeniem stul pysk. Piszę z szacunkiem do innych i takich samych odpowiedzi oczekuję ;)

      Usuń
    26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    28. Wiesz co? Może po prostu przyjedź i powiedz mi w twarz, że mam tak powiedzieć do mojej matki. Szulborze Wielkie, Nowa 3 (mazowieckie). Zapraszam.
      I radzę zapoznać się trochę z historią, zanim zaczniesz pisać jaki to Hitler był wspaniały ;)

      Usuń
    29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    30. Jakoś nie jara mnie kozaczenie w necie, jak robisz to Ty ;) Dlatego właśnie wskazałem Ci adres, serdecznie zapraszam po raz kolejny.

      Usuń
    31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    32. Śmieszy mnie to jakiego ura bura grasz przez kabel, naprawdę. Stary, dałem Ci adres, a Ty dalej grozisz mi na blogu. Jak masz mi coś do powiedzenia to zrób to w oczy. Po co sobie tak komplikować życie :)

      Usuń
    33. Nie zamierzam więcej nerwów sobie psuć na tej marnej imitacji rozmowy z Tobą, wybacz. Dobranoc wszystkim :)

      Usuń
    34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie fake, tylko promocyjne CD wydane przez Owsla do celów promocyjnych, prawdopodobnie tylko kilka sztuk na świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co ale z Sithani bym sie nie klocil :P

      Usuń
    2. Poprawiasz mi humor takimi pierdołami XD

      Usuń
    3. "Co jak co ale z Sithani bym sie nie klocil :P"

      Ty to wiesz, Ja to wiem, ale on tego nie wie. Chyba go bogowie opuścili ;)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mało kto Ci weźmie, bo mało kto ma adapter...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Getting KTFO'd and having a slight blemish on his precious pro record. Gilley's
    @ TI' 894-7111 Open 6:00pm Cover: $20 Locals $10 with ID. Your question also needs to be SIMPLE enough for her to respond without a ton of thought.

    Feel free to visit my blog ... Tao of Badass Review

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde, strasznie chciałabym mieć epkę "Scary Monsters And Nice Sprites", ale boję się, że z Allegro dostanę jakąś podróbę, naprawdę nie wiem, gdzie to można kupić. Może ktoś mógłby podpowiedzieć, podesłać jakiś link czy coś? C:

    OdpowiedzUsuń
  14. When you have chosen your plastic surgeon, schedule a consultation so
    that you can get a better idea of what the procedure entails.
    The folding action Endermologie creates causes the connective issues to stretch.
    There may be a new and innovative cellulite treatment available
    now: cryotherapy.

    Feel free to surf to my homepage ... How to get rid of cellulite naturally

    OdpowiedzUsuń
  15. Either I stop biting my nails, or she gives me a
    full refund. Nail biting cream generally contains aloe and vitamins A and
    E and all the ingredients being used are natural. This is probably the first option that comes to mind for most people.


    Have a look at my blog post: How to stop nail biting

    OdpowiedzUsuń
  16. Remember, wholesale investing involves three things:
    Find a deal. If you are searching for information related to real estate taxes or any other such as payroll, audits, irs tax refund or online tax filing you
    have come to the right article. In 2013, Real Estate Pune market appears to be
    strong, with some locations notably poised for growth.


    Look into my page ... vuokra-asunto lahti

    OdpowiedzUsuń
  17. Remember, wholesale investing involves three things: Find
    a deal. If you are searching for information related to real estate taxes or
    any other such as payroll, audits, irs tax refund or online
    tax filing you have come to the right article.
    There is very little scope for appreciation in under-construction residential projects.


    Feel free to surf to my weblog :: vuokra-asunto lahti

    OdpowiedzUsuń
  18. Packed with features and boasting an 11-hour battery life, these compact PCs look set
    to scoop Toshiba a host of new awards - and new fans.

    Because yeast infections are so common, general practitioners see a lot of people with this type of problem, but do not see the severe cases
    as often, and may downplay the severity of the really bad infections.

    The sample can be collected either at home, at a facility where testing is conducted
    or at your doctor's office.

    My homepage ... yeast infection treatment

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...