13 stycznia 2013

Przegląd Twittera/ part 12

Witamy! Dzień WOŚP przynosi nam świeżutki przeglądzik ode mnie :) W tym tygodniu pisania było mało, nie wiem czy zauważyliście, ale ogólnie mało ostatnio piszą. W tym tygodniu uzupełnie też całą 'Dyskografię'! Ale do rzeczy, co przyniósł nam ten tydzień?



10 Styczeń
OWSLA  'To moja gra, to mój dżem (może, nie wiem jak przetłumaczyć jam), jem to wszystko tak szybko, jak to możliwe' Oryginał się rymuje: 'That's my game, that's my jam, I eat it all up as fast as I can'

11 Styczeń

Wiem że to głupie, ale mnie ciekawią odpowiedzi wasze na te pytania:
1) Lubicie długie posty na naszym blogu?
2) Macie ulubiony post z bloga? 
3) Macie ulubioną postać z OWSLA?
4) Jesteście subskrybentami NEST?
5) Macie ulubioną piosenkę Skrillexa?
6) Mamy konkurencję (dla bloga)?

3 komentarze:

  1. 1. Tak :D
    2. Hmmm, większość postów z waszego bloga jest fajna, ale moim naj, naj postem jest biografia Skrillex'a :3
    Aha, i posty z 'Dyskografii' zapowiadają się fajnie
    3. Postać? W sensie, że artystę czy założyciela??? Jak artysta - to uwielbiam Kill The Noise'a, a jak założyciela - to Skrillex'a :3
    4. Nie
    5. Większość jego piosenek jest moją ulubioną piosenką, chociaż aktualnie wróciła mi obsesja na 'Lick It', 'With You Friends', 'What Is Light[..]' i mogę tych piosenek słuchać godzinami :)
    6. Nie rozumiem pytania xD

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 - Tak
    2 - Tak
    3 - Tak
    4 - Nie
    5 - Tak
    6 - Nie

    Myślę że powinieneś był inaczej sformułować te pytania xD

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Kocham!
    2)Zdecydowanie biografia:) Ale wszystkie czytam dogłębnie i wszystkie lubię:]
    3)Skrillex;D
    4)Tak
    5)first of the year, kyoto, the devils den, scary monsters and nice sprites;D
    6)Zdecydowanie NIE!<3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...