14 lutego 2014

SKRILLEX I FLUME

Dzisiaj notka o collabie Skrillexa z Flumem. Jak większość z Was wie, Skrill ma w planach album, który będzie zawierał mnóstwo nowego materiału. Dzisiaj przedstawię jeden kawałek, który powstał w okolicach nowego roku. Podczas wizyty w Australii niedawno na koncercie NYE, Skrillex miał wywiad z Triple J i powiedział, że gdy był w Australii, każdego dnia był w studiu aby kończyć nową muzykę.  Powiedział też, że będąc w studio, zamierza zrobić coś z FLUMEM. Skrill powiedział w wywiadzie:
"Flume przychodzi jutro
do studia, jutro, więc może zrobimy coś, kto wie?"

Oto ich "fotka" ze spotkania w studiu

 Podczas jednego z koncertów Sonny podczas grania piosenki powiedział:
"To piosenka, którą zrobiłem wczoraj, nigdy jej jeszcze nie grałem" 
Prawdopodobnie więc jest to piosenka z Flumem bądź What So Not (Flume + Emoh).
Nie możecie się doczekać? Mam dla Was specjalny live-rip, czyli nagranie z koncertu tej piosenki.

Oto live-rip:

PS. Jestem tu nowy i bardzo się cieszę , że mogę tu być :)


7 komentarzy:

  1. nutka spoko. i witamy nowego admina!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne posty pojawią się już nie długo :-) osobiście nuta na mnie jakoś nie działa, ale ma potencjał :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest to jakieś urwanie łba, ale sonny pewnie jeszcze ją podrasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Narazie nie ma ona żadnego update, na koncercie 10.02.14 grał tą sama wersję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą fotke gdzieś już widziałam... Chyba w którejs waszej galerii life update jeśli się nie mylę

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten nowy cykl pisz go dalej ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...