1 sierpnia 2012

Wisiorek Skrillexa / gwizdek / Falling Whistles

Kiedy zaczynałam się interesować Skrillexem po jakimś czasie dostrzegłam że prawie zawsze na szyi ma jakiś wisiorek. Poszperałam w necie i po jakimś czasie wpadłam na trop- zagadkowy naszyjnik okazał się gwizdkiem. A tak konkretnie to 'Falling Whistles'. Po zdjęciach wnioskuje, że nosi je już naprawdę długo, bo gwizdek na jego szyi widnieje na zdjęciach z okresy Gypsyhook'a.
Jak ktoś potrzebuje link do oficjalnej strony <FW>. Spodobał mi się pomysł noszenia gwizdka co prawda nie dla idei (FW-pokój w Congo) tylko tak po prostu, swój nabyłam na allegro nie wyrzucając 44$ :P.

EDIT: Łapcie mój gwizdek ;) 




7 komentarzy:

  1. Ja wolę nie nabywać, bo znając swoje szczęście zaraz by mi gwizdnęli ten gwizdek. Ale sama idea dobra. Oprócz wyglądu jest też praktyczny, bo zawsze można kogoś uciszyć, zawołać albo jak Rose z Tytanica uratować sobie życie.
    Tymczasem zapraszam na mojego bloga ht tp ://vol lbella .b logs pot .com/ - Czar Szarlotki. Dla osób o nietuzinkowym poczuciu humoru i nie tylko ! :) Komentarze również mile widziane ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej możesz mi podać linka do tego gwizdka ? Boo wszędzie szukam po sklepach aukcjach itp. I nie mogę go znaleźć lub w jakim sklepie można go szukać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/gwizdek-metalowy-ze-sznurkiem-i2552606652.html dokładnie ten mam tylko że zmieniłam sznurek na łańcuszek taki jak ma Skrill ;)

      Usuń
    2. Dziękuje ; )

      Usuń
  3. a moze wiesz co z tym jego niesmiertelnikiem , wiem ze ma tylko jedna blaszke ? wiesz co na nim pisze ? prosze o szybka odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jeszcze (poza allegro) mogę znaleźć ten gwizdek?
    Bardzo proszę o odpowiedź :-\

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...