10 lutego 2014

Father said/ Meaning

Czasami bardzo lubię wracać do starej twórczości Skrillexa. To właśnie przez nią znalazłam Sonnego i to ona sprawiła, że zaczęłam jej słuchać ;). Pierwszą piosenką która naprawdę mnie urzekła była 'Father said'. Bardziej dla siebie, szukałam interpretacji jej słów, czy jakiś dodatkowych informacji, ale postanowiłam się nimi z wami podzielić, może kogoś zainteresują.
Oczywiście nie każdemu może podobać się wokal Moora, ja jednak jestem jego wielka fanką ;D. Ma w sobie coś niezwykłego i przyciągającego. Jak mówią źródła "Father said" opublikowana była tylko na Myspace w roku 2010 (to od Myspace wszytko się zaczęło, FFTL, dziewczyny, wrzucanie pierwszych piosenek), czas ten był dla Moora przełomowy, ale wydaje mi się, że piosenka ta
nie odniosła zbyt dużej popularności.
Co do znaczenia, najprostsze wytłumaczenie słów, które przytacza wiele osób to nawiązanie do życiowych doświadczeń Skrillexa, ma prawo czuć się oszukany (jako adoptowane dziecko). Ogólnie tekst mówi  nam by nie zawsze ufać ojcu/bliskim, potrafiącym grać emocjami i zachowaniem jak aktorzy na broadwayu. Moore śpiewa, że czasami żeby im uwierzyć trzeba zadać sobie pytanie czy warto,a nie zawsze nasi przyjaciele mogą nas obronić przed światem.
Jednak są to tylko przypuszczenia i luźne interpretacje różnych ludzi. W sieci krażą plotki jakoby ta piosenka powstała z myślą  wrzucenia jej na krążek Heroine, ale nikt nigdy tego nie potwiedził

FATHER SAID ORYGINALNY TEKST
Back in the cuts
break-back
cement 40 oz
so minimal in our heads
drown drone beggars
where are you glory
under the bitten sky we play
back in the past
we were born to suck so diligently
be the concrete floor
or this cougar-whore
you can't trust the dust that's been given

bring me close to love
would you give me a reason to believe
trapped by the world
would you give me a reason to believe

father said
"you can find me on broadway"
father told me
"you can find me on broadway"

so many ways to flip our heads up-side-down
it's a fellow eclipse of a bit fist
we cry wolf under the hemorrhaging crown
back in the past
we were born to suck so diligently
our lips are not to be closed
under the shade of all your sniveling
taking in all the wind of your jump-cliff
and whisper ever so...

bring me close to love
would you give me a reason to believe
trapped by the world
would you give me a reason to believe

father said
"you can find me on broadway"
father told me
"you can find me on broadway"

oh I crave that over-the-hill we pave
here I am
will you shun me now
no
love loved you've claimed was just a whisper
here I am no shun me

father said
"you can find me on broadway"
father told me
"you can find me on broadway

Na dole wrzucam moje ulubione wykonanie ;D. Czy tylko ja tak bardzo lubię wokal Skrillexa czy jeszcze ktoś jest takim samym jego miłośnikiem? ;)

11 komentarzy:

  1. Nienawidze father said ;///

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham jego wokal. Właściwie to zacząłem go słuchać od FFTL. Ze wszystkich zespołów FFTL jest moim ulubionym (ale tylko z Sonnym), mimo że wszyscy moi znajomi uważają, że jego głos jest beznadziejny i przypomina im jęczenie. Jakiś czas temu w ręce wpadł mi album Bells, wtedy tak naprawdę polubiłem muzykę elektroniczną. Dzisiaj słucham ogółu twórczości Moora, ale i tak najbardziej lubię utwory z jego głosem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :D, i też zawsze walcze z moimi znajomymi bo oni mówią, że słucham jakiś jęków ^^

      Usuń
  3. szkoda że to playback :))
    Ale Take Me, nowa piosenka Skrilla, zawiera jego wokal :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie playback to jest po prostu puszczona piosenka a skrill jeszcze dodatkowo śpiewa w którejś sekundzie nawet mu głos drży

      Usuń
  4. Ale beznadziejna jest ta piosenka ///:

    OdpowiedzUsuń
  5. jego wokal jest najcudowniejszy na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem 4 słowa: ten wokal jest...ZAJEBISTY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co ale ja też po prostu uwwiieeelbiam jego śpiewanie <33

      Usuń
  8. Ogolnie piosenka spoko tylko tekst przytlaczajacy :, (

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...