8 lutego 2014

Nowy materiał/ Skrillex dla RS PL

Dzisiaj specjalnie dla was przetłumaczony krótki wywiad z magazynem Roling Stone z Listopada 2013. Mam nadzieje, że przeczytacie go z chęcią. Dla Skrillexa rok 2013 był tylko 'całkiem udany', my uważamy, że miano świetny należy mu się zdecydowanie. Wziął udział w filmie (soundtrack Spring Breakers), zaliczył współpracę z A$AP'em Rocky w piosence 'Wild for the Night', warto również wspomnieć o projekcie z Boys Noize, czyli Dog Blood. W zeszły weekend był jednym z headlinerów 'the HARD Day of the Dead festival' w Los Angeles, uraczył tam tłum garścią nowych piosenek. Udało nam się go złapać by porozmawiać o jego planach na przyszłość.


Co sprawiło że chciałeś pokazać coś nowego na tym własnie festiwalu?

Zawsze uwielbiałem ten festiwal, ma naprawdę duży potencjał. Line up prawie zawsze jest interesujący, po za tym świetna atmosfera, dlatego też zdecydowałem się tutaj zagrać.

Ile w dzisiejszym secie było nowych utworów?

Pierwsze 3 piosenki były totalnie nowe. Potem też trafiło się kilka nowości. Nie miałem tak naprawdę czasu by wszystko puścić. Po za tym chce zachować trochę do późniejszego wydania.

Czego możemy spodziewać się po tobie?

Na pewno kilku coverów, całkiem nowe rzeczy też wpadną. Po prostu to- jak ktoś to kiedyś ładnie powiedział- ta sama fabryka ale nowy płaszcz, zdecydowanie lepszy płaszcz.

Podasz nam jakieś tytuły?

Prawdę mówiąc jeszcze się nad tym nie zastanawiałem.

Nagrałeś piosenkę z A$AP Rocky, zrobiłeś Dog Blood. Jak ta praca wpłynęła na twój nowy materiał?

Naprawdę uwielbiam współprace, możecie spodziewać się ich jeszcze wielu. Mam teraz 25 lat i próbuje nowych rzeczy, pracy z nowymi ludźmi, sprawia mi to wielką przyjemność. Collaby sprawiają że dowiadujesz się wielu rzeczy o sobie, przekraczasz swoje granice, przestają istnieć jakiekolwiek limity. Dla mnie to wszystko jest naturalne. Od zawsze byłem zwolennikiem wyłapywania nowych talentów. Spotkałem Rockyego kiedy wypuścił pierwszy mix-ja zrobiłem pierwsze video, zaraz potem człowiek zajmujący się moim teledyskiem kręcił jego klip. Byliśmy kumplami przez dłuższy czas więc cieszyłem się, że mogę zgarnąć go do wspólnego kawałka.

Z kim byś chciał współpracować w przyszłości?

Od 20 roku życia marzy mi się collab z Bjork. Pokochałem jej muzykę odkąd zrobiliśmy trasę po Ameryce 2 lata temu. Bardzo dużo rozmawialiśmy o nagrywaniu, wypominała, że fajnie było by zrobić coś razem. Mi ten pomysł zdecydowanie się spodobał więc kto wie?

Czego możemy spodziewać się w roku 2014?

To będzie naprawdę pracowity rok dla mnie. Będzie  zaskakujący i fascynujący. Spodziewajcie się ogromu nowego materiału !

 <Tu> zdjęcia. Liczymy też na wasze sugestie i rady bo wasze zadowolenie jest dla nas najważniejsze! Naprawdę chcemy wiedzieć co wam się podoba i o czym macie ochotę czytać . Myślicie, że ten rok będzie jeszcze lepszy dla naszego idola? Czego się po nim spodziewacie?

3 komentarze:

  1. Chcęęę płyyyteeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. moze w końcu dostaniemy Voltage? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już nie ma na co liczyć ;< Skrill trochę zmienił swoją muzykę i wydaje mi się że nie wróci do tego ;(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...